پردیس فاطمه الزهرا(س) بندرعباس(خواهران)

برگزاری جلسه شورای اداری خردادماه ۹۸ پردیس فاطمه الزهرا(س)دانشگاه فرهنگیان هرمزگان

به یاری خداوند متعال راس ساعت هشت و سی دقیقه صبح سیزدهم خردادماه ۹۹ جلسه شورای اداری پردیس با حضور کلیه کارکنان ، در محل سالن کتابخانه پردیس مذکور پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید  تشکیل گردید .در ابتدای جلسه دستور کار جلسه و نتایج پیگیری مصوبات جلسه قبل توسط آقای فولادی معاون توسعه منابع و امور دانشجویی و دبیر جلسه اعلام گردید و در ادامه خانم دکتر پور طرق مدیریت محترم پردیس ضمن عرض تسلیت ایام پیش رو بویژه روز چهار دهم خردادماه که مصادف با سالروز رحلت  حضرت امام خمینی رحمه الله علیه
و همچنین سالروز قیام خونین پانزدهم خردادماه  در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی و نحوه ارائه خدمات به دانشجویان توسط همکاران چه بصورت حضوری و چه در فضای مجازی و لزوم ثبت و ضبط اسناد و مدارک مربوط به مرخصی و ماموریت همکاران و رعایت فاصله گذاری اجتماعی بیانات و راهنماییهای مفیدی ارائه نمودند .
سپس در ادامه جلسه معاون محترم آموزشی سرکارخانم میرزاده نیز ضمن قدر دانی از مساعدت و همراهی همکاران با واحد آموزش خواهان استمرار این نوع همکاریهای گروهی در پردیس شدند و همچنین سر کار خانم کریمی مسوول حراست پردیس نیز بر لزوم کنترل ارباب رجوع توسط نگهبانان و توجیه آنان جهت پوشیدن ماسک و شستشوی دستها با آب و صابون در هنگام ورود و خروج از  ساختمان اداری و همچنین ممنوعیت انجام‌هر گونه پذیرایی توسط عوامل آبدار خانه و تجمع کارکنان در محیط اداری مطالب و تذکرایی را ارائه نمودند.
در پایان هم‌ همکاران نظرات و پیشنهادات خود رادر خصوص موضوعات مطرح شده بیان نمودند و مصوبات جلسه نیز تنظیم و ابلاغ گردید که از جمله مهمترین آن مصوبات به شرح ذیل می باشد.
۱_مقررگردید ضمن نصب اطلاعیه ای در درب ورودی پردیس   و نگهبانی از ارباب رجوع خواسته شود قبل از ورود به ساختمان اداری حتما با پوشش ماسک و شستشوی دستها با آب و صابون وارد اتاق کار پرسنل شوند 
۲-مقرر گردید کلیه فرمهای مرخصی و ماموریت روزانه و ساعتی و فرمهای درخواست خرید و دریافت کالا و ...توسط واحد تدارکات و خدمات تکثیر و به تعداد مورد نیاز در واحد امور اداری و دبیرخانه قرار داده شود و کلیه همکاران جهت خروج از دانشگاه در ایام و ساعات اداری تحت هر عنوان موظف به تکمیل یکی از فرمهای مرخصی یا ماموریت و اخذ امضا مدیر یا معاون و تحویل به نگهبانی باشند ‌‌
۳_مقرر گردید کلیه نیازهای تجهیزاتی و تعمیراتی خوابگاهها استخراج و به مدیریت استانی طی نامه ای مکتوب ارسال گردد.
۴_مقرر گردید جهت استراحت موقت همکاران خدماتی و به منظور رعایت فاصله  گذاری اجتماعی تا اطلاع ثانوی از مکان نمازخانه استفاده گردد و تجمع عوامل خدماتی تحت هر عنوان در آبدار خانه و استاد سرا ممنوع باشد.
۵_مقرر گردید تا زمان که دانشجویان حضور ندارند با توجه به تقسیم کار انجام شده بین نیروهای خدماتی هر هفته حداقل یک بار کلیه مکانهای خوابگاهی و راهروها و پله ها و سالن ورزشی و محوطه خوابگاهها و فضای عمومی پردیس و سرویس های بهداشتی و حمام ها و محل ظرفشویی و لباسشویی دانشجویان جارو و نظافت انجام شود و در فضاهای اداری هر روز دو مرحله سرویسهای بهداشتی و صندلی ارباب رجوع و دربها و دستگیره ها و راهروها ضد عفونی شود .