پردیس فاطمه الزهرا(س) بندرعباس(خواهران)

برگزاری دوره های آموزشی فناوری اطلاعات ویژه اساتید، دانشجو معلمان و کارکنان دانشگاه فرهنگیان

به منظور گسترش بهره گیری از فناوری های نوین و اعمال وحدت رویه در راستای توسعه دولت الکترونیک و افزایش سطح دانش و مهارت فناوری اطلاعات کارکنان دولت، معاونت  نظارت ارزیابی و تضمین کیفیت و مرکز هوشمند سازی دانشگاه با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور،  اقدام به برگزاری دوره های آموزشی فناوری اطلاعات ویژه کارکنان دولت برای 10000 نفر از دانشجومعلمان، اساتید و کارکنان دانشگاه فرهنگیان در سال 96 کرده است.

 بر این اساس دانشجومعلمان عزیز و اساتید و کارکنان محترم دانشگاه برای بهره مند شدن از  دوره های مذکور می توانند با مراجعه به سایت http://te.cfu.ac.ir/elearning    (لینک دوره های فناوری اطلاعات سازمان مدیریت )  برای شرکت در دوره آموزشی، ثبت نام به عمل آورند .

نخستین دوره آموزشی از شنبه 11 آذر 96 از ساعت 9 لغایت 22  آغاز و به صورت  11 کلاس مجزا برگزار خواهد شد؛ آموزش و آزمون پایانی دوره بصورت تمام الکترونیکی برگزار می شود.

شایان ذکر است برای ورود به سامانه ثبت نام شناسه و رمز عبور شرکت کنندگان کد ملی آنان  است؛ پیشنهاد می شود شرکت کنندگان در نخستین ورود به سامانه نسبت به تغییر رمز عبور اقدام نمایند.

همچنین جدول عناوین و ساعات دوره و دستورالعمل بکارگیری سامانه در پیوست قابل دسترسی است و کلیه اطلاعات تکمیلی مورد نیاز از طریق آدرس سایت اعلامی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.


نظرات کاربران